Валута
BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN
Меню
Профил
Език

Ремонт на гаранционна техника

 

ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

 

Гаранционното обслужване на стоките предлагани в сайта на PrintControl.bg се издършва в официалните сервизи на различните производители. Информация относно официалния сервиз на закупената от Вас стока, може да откриете на гаранционната карта, изпратена заедно със стоката, а ако закупената стока е на производител от споменатите в приложената по-долу таблица, следва да я изпратите до адрес: София 1592, ж.к. Дружба-1, ул. Кап. Димитър Списаревски, бл. 129, магазин 1. Допълнителна информация може да получите като се слържете с нас на тел.:  0700 16 162.

 

  1. Осигуряване на гаранция чрез сервизната мрежа на производителя

Стоките, разполагащи с търговска гаранция, се обслужват от официалните сервизи на производител, както и от сервизни центрове, изрично посочени от тях в условията на гаранцията. При проявяване на дефект в рамките на гаранционния период, моля обърнете се на телефоните, посочени в оригиналната гаранционна карта, за нужната консултация. Най-често дефектният продукт следва да се транспортира директно до най-близкия сервизен център, посочен в гаранционната карта. Този център, оторизиран от производителя, поема цялата отговорност за ремонта на продукта.

Всеки производител определя условията си за предоставяне на гаранция по-различен начин, съгласно политика на всеки производител на национално ниво.

За допълнителна информация свържете се с Доставчика от официалния сайт на електронния магазин PrintControl.bg, от която сте закупили техниката. При проблем свържете се с централата на тел: 0700 16 162.

  • Гаранционният срок на стоката е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба;
  • Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касов бон) и гаранционна карта;
  1. Гаранционно обслужване в сервизен център на PrintControl.bg

Гаранционна техника на производител, част от приложената таблица, следва да бъде предоставена на PrintControl.bg до адрес: София 1592, ж.к. Дружба-1, ул. Кап. Димитър Списаревски, бл. 129, магазин 1, за констатация на дефекта/проблема и е наш анагжимент да я предадем на сервизната мрежа, където техниката следва да бъде сервизирана от производителя или друг сервизен център, част от PrintControl.bg.

Продуктите на следните производители се изпращат до сервиз на PrintControl.bg:

ABB

 

ELGATO компоненти за компютри

 

INTEL процесори и твърди дискове

SAMSUNG памети, SSD и аксесоари

 

AMD процесори

 

ELITE SCREENS

 

KINGSTON твърди дискове

 

SEAGATE твърди дискове

APACER

 

FITBIT смарт устройства

 

KOBO

 

SUNNE

 

ASROCK

 

FURY

 

LACIE твърди дискове

TOSHIBA твърди дискове

ASUSTOR

 

GENESIS

 

LANBERG

 

TRANSCEND

 

BEURER

 

HIKVISION

 

LOGITECH

 

TRUST

 

CISCO продукти със стандартна гаранция

Не важи за продукти със Cisco Partner Support Service (PSS) и SMARTnet Service.

 

HITACHI твърди дискове

 

MICROSOFT хардуер

 

UGO

 

CRUCIAL твърди дискове

 

HIWATCH

 

MOSHI аксесоари

 

VERBATIM твърди дискове

 

DEEPCOOL

 

HP консумативи

 

NOKIA смарт устройства

 

WESTERN DIGITAL твърди дискове

 

D-LINK

 

INNO3D

 

PATRIOT

 

WITHINGS смарт устройства

 

ZyXEL

 

 

 

  1. Процедура за предоставяне на гаранционно обслужване
  1. ПРИЕМ В СЕРВИЗ

Дефектните стоки, трябва да бъдат доставени до сервизния център на производителя, посочен в гаранционната карта или до физически магазин на PrintControl.bg с куриер или лично. Стоките, задължително следва да бъдат придружени от заявка за връщане (налична в комплекта или изтеглена от сайта на PrintControl.bg - Заявление за връщане), копие от фактура и оригинална гаранционна карта.

Куриерските разходи са за сметка на Потребителя, изпратени пратки с наложен платеж или с куриерски разходи, няма да бъдат приемани.

  1. УСТАНОВЯВАНЕ НА ДЕФЕКТ

След получаването на стоката в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.

  1. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГАРАНЦИЯТА

Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:

  • ремонт на стоката
  • частична или цялостна замяна
  • намаляване цената на стоката
  • възстановяване на стойността на стоката, ако не е възможно друго решение

Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е един календарен месец.

  1. ВРЪЩАНЕ НА СТОКАТА КЪМ КЛИЕНТА

След привеждането на стоката в изправно състояние, той ще бъде изпратен обратно до адреса, посочен в заявката, по куриер или предаден лично на клиента в съответния сервизен център, според неговото желание. Времето за доставка е 48 часа в цялата страна. Възможно е някои населени места да се обслужват по предварително фиксиран от куриера график, в тези случаи доставката може да бъде повече от 48 часа.

Разходите свързани с доставката на стоката са за сметка на Потребителя.

Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на уреда в сервиза. Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до привеждането на продукта в изправно състояние и изпращането му по куриер или уведомяването на клиента, че може да получи своята техника в съответния сервиз. За допълнителна информация се свържете със сервиза от PrintControl.bg, който сервизира техниката. При проблем свържете се с централата на тел: 0700 16 162.

  1. ЗАМЯНА СЛЕД ТРЕТИ ХАРДУЕРЕН РЕМОНТ

 

Съобразно законовите разпоредби, "Принт Контрол ЕООД" осигурява на своите клиенти възможност за замяна на техниката, закупена от фирмата, или връщане на заплатената сума, при потвърден четвърти хардуерен ремонт. За замяната е необходимо техниката да е била ремонтирана три пъти в оторизиран сервиз и да продължава да създава хардуерни проблеми. Техниката се заменя с аналогичен или по-добър модел в зависимост от състоянието на пазара.

Не се считат за хардуерни рекламации всякакъв вид софтуерни инсталации, настройване на драйвери и проблеми при работа със софтуерни приложения.

  1. СЛУЧАИ, В КОИТО PrintControl.bg ОТКАЗВА ГАРАНЦИОНН ОБСЛУЖВАНЕ:
    • Относно преносими компютри, таблети, смартфони, телевизори, принтери, МФУ и др.
      • Механични удари, вследствие на които е счупен екрана на устройството или друга част от него;
      • Увреден външен вид, надрани капаци, вследствие механичен удар по корпуса;
      • Залято устройство с течност;
      • Повредени портове, скъсани кабели, вследствие механично усилие и неправилна употреба;
      • Липсващи и повредени бутони на клавиатурата;
      • Видими следи от изгаряне на външни портове вследствие на токов удар;
      • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
      • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
    • Относно дънни платки, видео карти, звукови карти, I/O платки, fax/modem модули
      • Повредени пасивни и активни елементи (кондензатори, транзистори, бобини и др.);
      • Увреден външен вид, надраскан корпус вследвствие изтърване ;
      • Повредено PCB (print circuit board);
      • Механични повреди по електронните компоненти;
      • Изкривени или липсващи пинове;
      • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
      • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
    • Относно процесори
      • Механично повреден кристал;
      • Увреден външен вид;
      • Механични повреди по електронните компоненти;
      • Изкривени или липсващи пинове;
      • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
      • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
    • Относно RAM памет
      • Повредени пасивни и активни елементи;
      • Прекъснати и изгорели писти;
      • Увреден външен вид;
      • Механични повреди по електронните компоненти;
      • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
      • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
    • Относно LAN компоненти
      • Повредени или липсващи куплунзи;
      • Прекъснати и изгорели писти;
      • Увреден външен вид;
      • Повредено PCB (print circuit board);
      • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
      • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
      • Всички мрежови компоненти подлежат на еднократно гаранционно обслужване. При следваща повреда се заплаща ремонт по ценовата листа
    • Относно оптични устройства
      • Повредени или липсващи куплунзи;
      • Увреден външен вид, надраскан корпус вследствие удар или изтърване;
      • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
      • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
    • Относно твърди дискове
      • Повредени или липсващи куплунзи;
      • Повредени или липсващи компоненти;
      • Увреден външен вид, надраскан корпус вследствие удар или изтърване;
      • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
      • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива)